• Sponsoring

Sponsoring SV ZEIST

De sportvereniging SV Zeist is een club waar sportiviteit, gezelligheid en prestatie hand in hand gaan. Dit is voor ons een waardevol gegeven. Om de komende jaren dit in stand te houden heeft SV Zeist steun nodig, veel steun. Niet alleen van de vele vrijwilligers die al jaren de club steunen, maar ook van het bedrijfsleven. Een noodzaak, want de vele kosten waarvoor een sportvereniging zich heden ten dage gesteld ziet, kunnen niet alleen gedekt worden door de contributies.

De SV Zeist mag zich al verheugen op de steun van een aantal bedrijven uit Zeist en de regio. Om ook de doelen voor de komende jaren te kunnen verwezenlijken zijn wij op zoek naar nieuwe en gemotiveerde sponsoren. Naast het steunen van SV Zeist is sponsoring een goede manier om uw bedrijf onder de aandacht te brengen bij potentiële klanten in Zeist en de regio.

De SV Zeist biedt diverse mogelijkheden aan om als sponsor aan onze club verbonden te zijn zoals kledingsponsor, Club van 100, sponsoring wedstrijdbal 1e elftal enz.

Diverse mogelijkheden worden in deze folder nader toegelicht.

Alle sponsoren ontvangen gedurende het seizoen diverse uitnodigingen om wedstrijden of evenementen te bezoeken. Op ons sportcomplex kunnen dan onder genot van een hapje en een drankje, zowel zakelijke als sportieve ervaringen uitgewisseld worden. Doel is elkaar en met name de andere sponsoren beter te leren kennen en aan elkaar te koppelen.

Reclamebord sponsoring:

Langs het hoofdveld hebben inmiddels diverse bedrijven een reclamebord geplaatst. Op het hoofdveld bieden wij u de mogelijkheid om een bord van 3 of 6 meter te plaatsen. Ook is het mogelijk om een kleiner sponsorbordje in de kantine te laten plaatsen. Hiervoor wordt een sponsorcontract afgesloten voor een periode van drie jaar met daarna telkens stilzwijgende verlenging van een jaar. In het eerste jaar betaalt u voor het veldbord ook de maakkosten. In de resterende jaren betaalt u ons een sponsorbedrag zoals aangeven in deze flyer. Mocht u uw sponsoring willen beëindigen, dan kan dit na de eerste drie jaar altijd vóór 1 juli.

Deelname aan “Club van 100”:

De “Club van 100” bestaat uit een groep mensen die de SV Zeist een warm hart toedraagt en jaarlijks een bedrag van € 100, -- doneert. U krijgt hiervoor een vermelding op het “Club van 100-bord” links van de hoofdentree in onze kantine. Het beschikbaar gestelde geld wordt besteed aan speciale projecten zoals bijvoorbeeld de eigen SV Zeist –jeugdtoernooien of trainingsmateriaal etc.

Wedstrijdbal:

Voor elke thuiswedstrijd, van SV Zeist zaterdag 1, is het mogelijk een wedstrijdbal beschikbaar te stellen.

Aandeel in onze bar:

Onze kantine beschikt over een gezellig bar waar kan worden nagepraat over de wedstrijden of waar, op een groot beeld, gezamenlijk naar voetbalwedstrijden kan worden gekeken. U kunt aandeelhouder worden van deze bar voor € 25, -- en krijgt dan een vermelding op de koof van de bar.

Kledingsponsor

Hoe leuk is het niet om voetballers (mogelijk uw eigen zoon/dochter) in een mooi shirt te zien voetballen met uw bedrijfslogo hierop vermeld. Voor eenmalig ca. € 1.000, -- wordt dit voor u geregeld.

Buiten bovengenoemde mogelijkheden tot sponsoring is het ook mogelijk om lid te worden van onze Puntenclub of om voor een bedrag van jaarlijks € 60, -- donateur van onze vereniging te worden.

Hoofdsponsor

Shirtreclame 1e elftal senioren en reclamebord hoofdveld

1e jaar € 2.500, --        Resterende jaren € 2.250, --

Reclamebord hoofdveld

Bord van 3 meter

1e jaar € 399, -- (inclusief € 149,00 aanmaakkosten). Resterende jaren € 250, -- per jaar

Sponsorbordje los 30 x 25 cm, sponsorwand in kantine

€ 60, -- per jaar (inclusief aanmaakkosten)

Kledingsponsor

14 complete voetbaltenues inclusief keepertenue.

± € 1.000, -- met vermelding van naam, logo en nummers op 14 shirts

Bovenstaande sponsoruitingen zijn inclusief:

• Banner vermelding op SV Zeist Club TV
    • Promotiefilm (indien aanwezig) op SV Zeist Club TV
    • Clickable banner vermelding op de website SVZeist.nl
    • Deelacties via onze Facebookpagina (750 volgers)
    • Deelacties via ons Twitterkanaal (388 volgers)

Club van 100

Jaarlijks € 100, --; vermelding met naambordje op bord ‘Club van 100’ en een vermelding op onze website.

Sponsoring wedstrijdbal

Eenmalig € 50, --; vermelding op de website (thuiswedstrijd)

+ omroepen vooraf aan de wedstrijd.

Aandeel in onze bar

Eenmalig € 25, --; vermelding met naambordje op bar.

Puntenclub

Per behaalde punt van SV Zeist zaterdag 1 betaalt u een afgesproken bedrag: vermelding met naambordje op bord ‘Puntenclub’

WORD NU SPONSOR VAN DE SV ZEIST!

Nog even kort toegelicht waarom:

-          We hebben uw steun nodig om te groeien als vereniging

-          Genieten van het voetbal bij de SV ZEIST

-          Onderhouden van relaties in een sportieve, vriendelijke ambiance

-          Op een andere manier ondernemers uit Zeist en de regio ontmoeten

-          Extra exposure van uw bedrijf

Resume:

Mocht u een potentiële sponsor kennen, heeft u zelf een bedrijf of een familielid, een vriend of buurman die de SV Zeist zou willen sponsoren, neemt u dan contact op met een van de contactpersonen van de sponsorcommissie. Hierna zullen wij tijdens een kennismakingsgesprek aangeven wat de sponsormogelijkheden zijn en de verwachtingen over en weer helder krijgen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met één van onderstaande personen.

Wij helpen u graag verder.

Contactpersoon Sponsorcommissie:

Simone Parmentier