

Woensdag middag 15 april werd het traditionele schoolvoetbaltoernooi weer gehouden op Dijnselburg. Het was een prachtige dag. Veel ouders, opa's en oma's en leerkrachten met hun teams waren naar ons mooie complex getogen. Onze vrijwilligers onder leiding van Ron Veenendaal zorgden er weer voor dat het toernooi probleemloos verliep. Profvoetballertjes in de dop lieten weer mooie staaltjes voetbal zien. Het enthousiasme spatte ervan af. Het was een leuk toernooi waarbij het plezier van dit mooie spelletje voorop stond. En nu maar hopen dat deze kinderen zo enthousiast zijn geworden dat ze in staat zijn hun ouders te overtuigen en over te halen om bij de SV Zeist te kunnen voetballen. Hier zijn ze op de juiste plaats en welkom.


