

De “OldStars” , het wandelvoetbalteam van de FC Utrecht was afgelopen vrijdag te gast bij het team van de SV Zeist. Onder het genot van een heerlijk zonnetje werden onderling wat partijtjes gespeeld. De spelers werden verdeeld over de 4 teams. Het was duidelijk dat we hier te maken hadden met gelouterde voetballers. Het mocht de pret niet drukken, er werd leuk gecombineerd en gescoord. Het plezier spatte er af en na een uurtje voetballen in de tropische hitte werd er steeds meer gepuft en gezucht en kon men voldaan de douche opzoeken. Na afloop werd er nog gezellig na gekeuveld en genoten van een broodmaaltijd. Gerdi Groeneveld en Riet Terpstra zorgden voor de inwendige mens. Het was een leuke ervaring en een geslaagde dag. De mannen uit Utrecht spraken hun waardering uit voor het warme onthaal en complimenteerden ons met de prachtige accommodatie. Bij hun afscheid werden nog wat attributen uitgedeeld als herinnering.
