• Nieuwe hoofdtrainer SV Zeist

• Komend seizoen ( 2022-2023) zal Daniel van Veelen de leiding hebben over de selectie van de SV Zeist.

Het bestuur en de TC van SV Zeist is zeer tevreden met de aanstelling van Daniel. Na een tweetal gesprekken met zowel de TC als een afvaardiging van de spelersgroep, was al snel duidelijk dat Daniel de aangewezen persoon is voor de opvolging van Richard van Schuppen.

Daniel (41) is woonachtig in Bussum en momenteel trainer van SDO-2 (Reserve hoofdklasse) Na vanaf 2001 werkzaam te zijn geweest als trainer van de jeugd van NVC Naarden, IJsselmeervogels en SDO Bussum, was Daniel de laatste 2 seizoenen trainer van SDO-2. Daniel, die de opleiding oefenmeester 1 gaat volgen, had meerdere aanbiedingen en gesprekken bij andere clubs, maar heeft uiteindelijk voor SV Zeist gekozen.

Wij heten Daniel van harte welkom bij onze club en wensen hem veel sportief succes, maar vooral veel plezier bij onze mooie vereniging.