• AAN-AFMELDEN LIDMAATSCHAP

AANMELDEN
    Nieuwe leden zijn bij SV Zeist van harte welkom om eerst een paar keer vrijblijvend mee te trainen.  Om in een team deel te kunnen nemen aan de competitie of beker, moeten nieuwe leden 6 jaar of ouder zijn en zich eerst formeel aanmelden middels een inschrijfformulier (klik dit aan en het inschrijfformuler verschijnt. Dit downloaden, volledig invullen, ondertekenen en versturen naar het secretariaat)                                                                                                                                                                                                 .

Om lid te kunnen worden dient u akkoord te gaan met onze voorwaarden voor lidmaatschap.
    Kinderen van 4 t/m 6 jaar kunnen ook meedoen bij onze mini's.

Vanaf 6 jaar en ouder kunnen kinderen lid worden om mee te doen met competitievoetbal. Ze kunnen in overleg eerst een paar keer vrijblijvend meetrainen.

Ook verwijzen we u naar onze gedragregels binnen onze club, deze kunt u hier vinden

AFMELDEN LIDMAATSCHAP
    Bij de SV Zeist is de termijn voor het lidmaatschap één jaar. Afmeldingen dienen voor 1 juni van het lopende seizoen schriftelijk te gebeuren t.a.v. de secretariaat S.V. Zeist,
    Albert C. Kerkhofflaan 102, 3705 TT, Zeist of per email: secretariaat@svzeist.nl onder vermelding van naam + geboortedatum van de af te melden speler(s).

OVERSCHRIJVEN
    Overschrijven naar een andere voetbalvereniging gaat digitaal. De nieuwe vereniging meldt u met uw relatiecode digitaal aan bij de KNVB. Overschrijven kan tot uiterlijk 15 juni 23.59 uur.

• Goede kennis van de spelregels draagt bij aan een sportiever spel. Om die reden heeft de KNVB het spelregelbewijs ingevoerd. Voor spelers en speelsters geboren in 1998 tot en met 2005 was het al eerder verplicht om het spelregelbewijs te halen. Dit seizoen zijn de spelers/speelsters geboren in het jaar 2006 aan de beurt.

Zij hebben tot hun eerste officiële wedstrijd in het seizoen 2023/’24 de tijd om het spelregelbewijs te halen.

Rol voor verenigingen

Voor verenigingen ligt er een belangrijke taak om de gegevens van de spelers (actuele e-mailadressen) op orde te hebben in Sportlink Club én de betreffende spelers/speelsters erop te attenderen dat zij het spelregelbewijs moeten gaan behalen.

Spelers/speelsters kunnen zich met het juist vastgestelde e-mailadres registreren voor het KNVB account om daarna te kunnen inloggen op de website van Voetbalmasterz, waar zij kunnen oefenen en uiteindelijk het spelregelbewijs kunnen behalen.